[Nlnog] Media conversie. Was: Kleine ATM switches?

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Thu Jul 31 13:48:52 UTC 2003

> Waren dat geen 3Com switches?!? Ik kan me die link nog levendig voor de
> geest halen namelijk....

Nope, dat is daarna pas gekomen. Na het tenondergaan van Ebone/KQ moesten
we een andere oplossing hebben, en toen zijn die 3Coms er gekomen. Dat
kwam trouwens alleen maar door de verschrikkelijke starre houding van
Globalswitch.

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->