[Nlnog] Media conversie. Was: Kleine ATM switches?

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Thu Jul 31 13:32:56 UTC 2003

On Thu, 31 Jul 2003, MarcoH wrote:

> Ik heb toch wel iets tegen media conversie, de laatste lijn waar we dat
> mee probeerden gaat vaker plat als de vrouwen achter Amsterdam CS.

Wij hebben iets meer dan een half jaar een AMS-IX link gehad via een
darkfiber tussen SARA en Globalswitch en 2 100Base-FX singlemode LH
Allied Telesyn convertortjes. Hierop hebben we 0 onderbrekingen of
problemen gehad.

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->