[Nlnog] Urgent: Administrative issue enclosed, please read. (fwd)

MarcoH marcoh at marcoh.net
Thu Jul 24 08:10:44 UTC 2003

On Wed, Jul 23, 2003 at 10:57:55PM +0200, Niels Bakker wrote:

> Geen idee, maar ik heb er ook eentje mogen ontvangen (ook over
> 69.1.84.176).  Uiteraard op het email-adres dat in de "changed:" van
> RIPE objects staat.

Echt uitermate vervelend, ik krijg ook nog steeds klachten van cistron
klanten binnen.

Zomaar een idee, maar zou het geen plan zijn om het format van changed:
lines te veranderen in alleen maar punten ipv een '@'. Lijkt me wel een
nuttige wijziging en iedereen heeft er waarschijnlijk last van, dus met
draagvlak zou het ook niet zo'n probleem moeten zijn.

Zullen vast wel mensen zijn die er een probleem in zien, maar het zou geen
kwaad kunnen die discussie eens op te starten.

MarcoH