[Nlnog] Level(3) onderhoud

Alex Bik alex at bit.nl
Tue Jul 8 21:15:45 UTC 2003

On Tue, 8 Jul 2003, MarcoH wrote:

> Wacht maar tot je een halve uitval hebt op je EAPS ring (alleen TX stuk
> oid)...gaat toch echt je hele netwerk aan puin.

Weet je dat zeker? Kan dat geen bug in een oude release geweest zijn? Ik
ben er vrij zeker van dat we dat getest hebben namelijk..

Overigens gaat in verreweg het grootste deel van ons netwerk (ik denk
zo'n 250 van de 265KM) RX en TX over dezelfde fiber, waardoor de kans
dat 1 van de 2 stuk gaat al een stuk kleiner is, dat moet dan iets
lokaals zijn (of rotte hardware).

Kun je wat meer vertellen over je (blijkbaar negatieve) ervaringen met
EAPS?