[Nlnog] Level(3) onderhoud

Alex Bik alex at bit.nl
Tue Jul 8 10:05:19 UTC 2003

On Tue, 8 Jul 2003, Pim van Pelt wrote:

> Vanochtend stond AS3356 redelijk hard onze IP transit weg te mikken,
> dus ik heb de transitsessie down gezet en wat boze mail gestuurd. Ik was
> benieuwd of BIT de enige klant was die niet op de hoogte was van hun
> onderhoud.

Ik zou hieraan toe willen voegen dat het nog veel lomper is om zonder
aankondiging wat fibers om te leggen met als gevolg dat een van onze
dark fibers van Ede naar Amsterdam van 00:22 tot 03:51 wel erg dark was.

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV