[Nlnog] Level(3) onderhoud

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Tue Jul 8 07:43:45 UTC 2003

On 08-07-2003 9:29AM, "Pim van Pelt" <pim at bit.nl> wrote:

> Is er hier iemand IP/fiber klant van Level3 en zo ja, heeft Level3
> melding gemaakt van hun onderhoud van vannacht tussen 0100 en 0330 CET ?

Geen melding. Maar ze belde ons op met de vraag waarom al hun peers down
waren. Na enige tijd kwamen ze er achter dat het wel eens zou kunnen komen
door hun eigen werkzaamheden in de 'metro-area' :-/

> Vanochtend stond AS3356 redelijk hard onze IP transit weg te mikken,
> dus ik heb de transitsessie down gezet en wat boze mail gestuurd. Ik was
> benieuwd of BIT de enige klant was die niet op de hoogte was van hun
> onderhoud.

Nou ik ben benieuwd of ze soms gisteren aan het vogelen zijn geweest Wij
zagen de fiber tussen TC2 en SARA drie keer heel kort down gaan. En dat was
ook een fiber van Level 3.

-- Arien