[Nlnog] UPS-en

Dave Aaldering d.aaldering at isp-services.nl
Thu Jul 3 15:38:24 UTC 2003

On Thu, Jul 03, 2003 at 05:18:50PM +0200, Erik Bais wrote:

Hallo Erik, All,

> Wellicht is een andere vraag welke je moet afvragen :

Ja dit is een relevante vraag, maar een compleet andere. Ik wil ook hier
graag met je over van gedachten wisselen, maar vooralsnog staat voor ons
en ook voor bit geloof ik behoorlijk vast dat we autonoom en in eigen
beheer onze datacenters bouwen.

Dus mocht je nog ideeen hebben over de invulling van no break systemen
hebben, die is welkom. De rest is even overhead die (als je het
interessant vind) in een andere thread mag wat mij betreft.

Met vriendelijke groet,

Dave Aaldering
ISP Services BV

mailto:dave at isp-services.nl -- tel +31(0)314-399900