[Nlnog] Hello World!

Dave Aaldering d.aaldering at isp-services.nl
Thu Jul 3 14:56:02 UTC 2003

On Thu, Jul 03, 2003 at 03:00:43PM +0200, Marco Davids (SARA) wrote:

> Ik ben op deze lijst, na lang zoeken overigens :-( , terecht gekomen
> na een bezoek aan de meest recente NANOG (http://www.nanog.org)
>
> Zou het niet mooi zijn als er een Europese of nationale variant van de
> NANOG zou zijn, zo bedacht ik mij.
>
> Als je gaat Googlen, kom je zaken als ENOG en EUNOG tegen, maar ze
> stellen geen van allen veel voor (zelfs http://www.nlnog.nl/ is niet
> wat je verwacht en http://www.nlnog.net bruist nou ook niet echt, moet
> ik zeggen).
>
> Ondanks dat ik door de mail-archieven van NLnog ben gegaan, is me ook
> [...]

Hi Marco,

Het domein enog.org wat ik al eens eerder heb geregistreerd, kun je direct in gebruik nemen. Met name voor het organiseren van de conferentie kun je rekenen op mijn input omdat ik denk dat het goed is ook op europees/nederlands niveau meer communicatie te bewerkstelligen.

Met vriendelijke groet,

Dave Aaldering
ISP Services BV

mailto:dave at isp-services.nl -- tel +31(0)314-399900