[Nlnog] Hello World!

Marco Davids SARA marco at sara.nl
Thu Jul 3 13:00:43 UTC 2003

Dag allemaal,

Mijn eerste posting op deze lijst.

Allereerst mijn complimenten voor het mooie NLnog-logo!

Maar nu ter zake.

Ik ben op deze lijst, na lang zoeken overigens :-( , terecht gekomen
na een bezoek aan de meest recente NANOG (http://www.nanog.org)

Zou het niet mooi zijn als er een Europese of nationale variant van de
NANOG zou zijn, zo bedacht ik mij.

Als je gaat Googlen, kom je zaken als ENOG en EUNOG tegen, maar ze
stellen geen van allen veel voor (zelfs http://www.nlnog.nl/ is niet
wat je verwacht en http://www.nlnog.net bruist nou ook niet echt, moet
ik zeggen).

Ondanks dat ik door de mail-archieven van NLnog ben gegaan, is me ook
nog niet helemaal duidelijk wat ik me precies bij NLnog moet
voorstellen. Is het charter er nou al bijvoorbeeld?

Wordt het niet eens tijd om te werken aan een fraaie site (het logo is
er al), mooie samenwerkingsverbanden met swinog, frnog, nordnog en wat
dies meer zij om zo te komen tot de eerste EUNOG (of ENOG) conferentie?

SARA is gaarne bereid hier tijd en moeite in te steken.

Groeten,

--
Marco Davids
SARA - Amsterdam