[Nlnog] Even voorstellen

Peter Foreman P.Foreman at Planettechnologies.nl
Mon Jan 27 16:37:10 UTC 2003

Misschien is't ook handig/leuk om eens een beetje geen slowchats op de
lijst te doen maar online een plekje te vinden, genaamd IRC.

Goed idee?  Zoja, weet iemand een leuk plekje?  (als Undernet admin stel
ik Undernet #nlnog oid voor :))

-Peter ([TRi])