[Nlnog] Even voorstellen

Joris de Mooij J.deMooij at babyxl.com
Mon Jan 27 13:56:17 UTC 2003

Hi All,

Kijkaan, ook ik ben toegelaten in deze mailing-list ;)

Zal me even voorstellen,

Joris de Mooij ...  Network Engineer op het NOC van Tiscali Nederland & BabyXL Broadband DSL.

(mede ;-) verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van het core netwerk van Tiscali Nederland bestaande uit
een bende Cisco, Juniper & Extreme equipment, de daarop aangesloten services en ook nog onze (eigen) DSL- en Dial-netwerk met hun COLO/POPs.

Loop al enkele jaren rond in de WorldOnline/Tiscali omgeving. Begonnen onder Nina in Vianen, toen Maarssen, WorldOnline Antwerpen (ivm mijn woonplaats, ik woon in Belgie vlakbij Antwerpen), Tiscali Brussel, Tiscali Maarssen en tegenwoordig Tiscali Den Haag (Voormalig BabyXL).
Ex-Collega (en de persoon die ik kan aanwijzen als oorzaak van mijn aanwezigheid) Tycho Eggen hebben jullie reeds leren kennen, naar ik had begrepen.

In het pre-ISP tijdperk gewerkt bij ING Global Networks (globaal beheer frame-relay netwerk ING/Barings kantoren), O-One SA Luxemburg (technisch
beheer van een belgische Radio-keten MPEG2/DVB satelliet-technieken etc), en verder nog wat UNIX gerelateerde jobs bij Origin/Philips etc.

Ik heb me samen met wat collegas ook ingeschreven voor de ISP Kart 2003, dus ik zal jullie eerdaags wel eens i.r.l. tegenkomen ;)

Greetz

 --
Joris de Mooij - Network Engineer
NOC Tiscali NL / BabyXL Broadband DSL