[Nlnog] Tiscali contact

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Mon Jan 27 11:32:26 UTC 2003

On Mon, 27 Jan 2003, Raymond Dijkxhoorn wrote:

> Vermoedelijk omdat het beheer richting BabyXL noc geschoven is ?

Daar was ik inmiddels ook al achter, alleen zou je dan verwachten dat de
ouwe email adressen door gestuurd worden, of dat ze overal de contact
gegevens aanpassen. En zo ver ik kan zien, doen ze beide niet.

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->