[Nlnog] Uitnodiging NLNOG-ers

Jan Tonkens tonkens at introweb.nl
Mon Jan 20 12:46:23 UTC 2003

Hoi allen,

Donderdag 30 januari 1967 was de gedenkwaardige dag dat ik het levenslicht
zag. Hoewel ik normaal alle maatregelen probeer te nemen om deze dag zo
onopvallend mogelijk probeer door te komen wil ik daar dit jaar enigzins
van afwijken.

In het kader van de RIPE-44 meeting ben ik de week waarin deze dag valt in
Amsterdam. Daarom wil ik alle belangstellenden die daar zin in hebben
uitnodigen om in de nacht van woensdag 29-1-2003 op donderdag 30-3-2003 om
2400 uur een borrel te drinken.
Op deze woensdagavond biedt de AMIS-IX haar leden een dance-avond aan in
Odeon in Amsterdam. Hoewel dit event formeel eindigt om 2400 uur ga ik
ervan uit dat er minimaal nog wel een "last orders" rondje mogelijk is om
middernacht. NLNOG-POSTers zijn hierbij uitgenodigd om in Odeon met mij bij
dit heugelijke feit stil te staan.

Verui de meeste NLNOG-geers zullen wel AMSIX member zijn, en derhalve van
hen een uitnodiging hebben ontvangen. En de enkeling die geen AMSIX member
is kan ik vast wel als "partner"/ "introducee" mee naar binnen nemen.
Als je dus bang bent dat je niet toegelaten wordt tot Odeon, mail me dan ff
- dan gaan we samen.

Als je voornemens bent om te komen zou ik het leuk vinden om dat vooraf ff
te weten.

Tot woensdagavond "over een week"

Met vriendelijke groeten,

Jan Tonkens