[Nlnog] Intro

Tycho Eggen tycho at e-dude.org
Fri Jan 10 13:30:39 UTC 2003

Hoi allemaal,

aangezien ik nog nooit in mn leven zo veel commotie heb gezien over een list subscription ( 8-) ),
zal ik me even voor iedereen die me nog niet kent voorstellen.

Ik ben dus Tycho Eggen en zoals Nils Swart al zei, kom ik van Tiscali.

Ik ben daar sinds 1 november weg,
maar ik wil toch, if possible, binnen het network operators wereldje blijven.
Daarom deze subscription, om een beetje op de hoogte te blijven
van het reilen en zeilen van net-ops land.

Tijdens mijn netwerk periode bij Tiscali heb ik me bezig gehouden met o.a. het operationele en deployment vlak,
maar ook met wat development werkzaamheden i.v.m. roll-outs van d.c.'s en netwerk uitbreidingen.

Mijn werkzaamheden hadden het meest te maken met trouble-shooting en routing.

Verder heb ik me ook, voor zo ver mogelijk (legacy),
bezig gehouden met het updaten van de objecten in de ripe db.
( Leuk een bgpd.pl patchen dat 'ie naar een pgsql db logt en dan een inventaris maken. )

Ik hoop dat jullie nu een beetje weten wat voor een vreemdeling
er nu ook op deze lijst zit. :-P

Grtz,
	Tycho

--
Tycho Eggen             (Unix|Network|Social) Engineer
BOFH/NCIA/NOFH          tycho at e-dude.org / tycho at sigma4.yi.org
"Don't worry over what other people are thinking about you."
"They're too busy worrying over what you are thinking about them."