Alex Bik alex at bit.nl
Thu Jan 9 20:14:53 UTC 2003

On Thu, 9 Jan 2003, MarcoH wrote:

> Ik zag nog ergens een AMS-IX dance party in de planning, lijkt me een
> prima gelegenheid :)

Wanneer? Waar?

> Of we besluiten dat we 1x per maand een kroeg boeken waar mensen die op de
> lijst willen ons met behulp van drank kunnen overtuigen van de noodzaak ze
> toe te laten...

Dat moeten ze dus snel zijn, want dat geintje wordt steeds kostbaarder
naatuurlijk :-)

> Zonder dollen, zou op zich wel aardig zijn om ergens tijdens RIPE-44
> aandacht te krijgen voor deze lijst, zou evt ook nog kunnen tijdens de
> volgende tech-l meeting, waar we waarschijnlijk een wat groter aandeel
> hebben mbt het publiek. Ripe meeting zelf is misschien toch wat breed als
> je voornamelijk Nederlandse ISP`s wil bereiken.

Yep. Aan de andere kant is het wel een gelegenheid waar een flink aantal
van ons aanwijzig zullen zijn, dus we kunnen ons altijd nog in een
hoekje afzonderen :)

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV