MarcoH marcoh at cistron.nl
Thu Jan 9 14:58:56 UTC 2003

On Thu, Jan 09, 2003 at 03:47:34PM +0100, Arien Vijn wrote:
> Misschien tijdens een BOF-meeting bij de komende RIPE-meeting?

Ik zag nog ergens een AMS-IX dance party in de planning, lijkt me een
prima gelegenheid :)

Of we besluiten dat we 1x per maand een kroeg boeken waar mensen die op de
lijst willen ons met behulp van drank kunnen overtuigen van de noodzaak ze
toe te laten...

Zonder dollen, zou op zich wel aardig zijn om ergens tijdens RIPE-44
aandacht te krijgen voor deze lijst, zou evt ook nog kunnen tijdens de
volgende tech-l meeting, waar we waarschijnlijk een wat groter aandeel
hebben mbt het publiek. Ripe meeting zelf is misschien toch wat breed als
je voornamelijk Nederlandse ISP`s wil bereiken.

MarcoH

--
real class, adj.:
	When you're by yourself, fart, and say "Excuse me."