[Nlnog] Nederlandse NOCs lijst

Alex Bik alex at bit.nl
Sat Feb 22 13:50:16 UTC 2003

On Fri, 21 Feb 2003, Sjaak Jobses wrote:

> Bestaat er al een overzicht met contact informatie van
> diverse Nederlandse NOCs?

Volgens mij niet, het enige wat er een heel klein beetje in de buurt
komt is de QRS van NLIP.

> Mocht dit nog niet het geval zijn en er is interesse
> wil ik me hier wel over buigen. Op #NLNOG kwam Dave
> met dit idee naar boven terwijl ik een overzichtje
> maakte van welke nick achter welk AS zit.

Lijkt me fijn. Is het misschien een idee om dat te koppelen aan een
alias list, zodat je bijvoorbeeld kunt mailen naar
as12859 at noc.nlnog.net?

> Een plaatsje op http://www.nlnog.net zou hier helemaal

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV