[Nlnog] Mooie route van AT&T

Boudewijn Visser visser-nlnog at infonet-europe.net
Tue Feb 18 16:06:05 UTC 2003

On Tue, Feb 18, 2003 at 10:10:16AM +0100, Frank Hellemink wrote:

> vergeet de modifier cluesless / cluefull people niet ;-)

Mw, die zou ik meenemen in een meer uitgebreide schatting, als onderdeel
van de som van factoren die resulteren in #fouten .

En hoewel het % clue in een kleinere groep veel grotere variatie kan
hebben, durg ik niet te zeggen of het gemiddelde van de kleine groepen
anders zou liggen dan bij de grotere toko's.

(Ok,ok, ik moet ook m'n best doen om geen al te groot vooroordeel te hebben
over gebrek aan clue bij het zien van sommige fouten van sommige grotere
clubs, en dan maar weer de basis statistiek in gedachten te houden die in
elk geval -ook- een verklaring is ).

Boudewijn