[Nlnog] Re: Verhuisformulieren silvercreek.nl en open32.nl

Alex Bik alex at bit.nl
Mon Feb 10 08:32:55 UTC 2003

On Mon, 10 Feb 2003 juridisch at domain-registry.nl wrote:

[ over het combineren van verschillende tickets in 1 mailtje ]

> Het opvragen van verhuisformulieren n.a.v. een melding staat los van
> de automatische berichten die u van het DRS systeem ontvangt. Ook in
> de toekomst zal ik meerdere domeinnamen noemen in mijn handmatige
> e-mail als ik van meerdere domeinnamen de formulieren opvraag bij
> Business Internet Trends.

Jullie zouden een beetje meer begrip kunnen tonen voor ISP's die - net
als jullie - vanwege het aantal aanvragen genoodzaakt zijn de
afhandeling te automatiseren. Het opvragen van formulieren staat *niet*
los van de aanvraag, want het zal door dezelfde mensen moeten worden
afgehandeld, die hebben de formulieren immers in hun bezit. Op het
moment dat jullie tickets gaan combineren in 1 e-mail, kunnen ze niet
meer automatisch verwerkt worden. Jullie standpunt dat het los van
elkaar zou staan is dus niet terecht. En al *zou* het terecht zijn, dan
zouden jullie zo'n verzoek dus ook naar een ander e-mail adres moeten
sturen.

> Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.

Nee dus, hier is het laatste woord nog niet over gevallen.

NLIP en NLNOG leden: Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die
continue tegen een muur van onwil, onbegrip en arrogantie bij SIDN aan
loopt. Hoe zit dat bij jullie?

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV