[Nlnog] Streaming audio

Erik Bais erik at is.nl
Tue Dec 30 16:00:15 UTC 2003

De reden welke ik gehoord heb waarom Radio 538 al bij z'n 3de ISP zit, is
omdat ze niet willen betalen voor bandbreedte.
Ze schijnen een redelijke voorstander te zijn van Air-time voor Bandbreedte
kosten.. Waarom denk je dat Versatel, Vuurwerk, Sonnet  reclame's zovaak op
538 te horen waren ?

Dit schijnt bij een aantal van die grotere Radio Streams 'orde van de dag' te
zijn.. Het wordt alleen wel een beetje sneu als je zoveel 'air-time' punten
bij elkaar heb 'gespaard' dat je de radio reclame voor 1 maand mag volmaken
;)

Met vriendelijke groeten,

Erik Bais

-------- I S - I N T E R N E D - S E R V I C E S - B V --------
domeinregistratie - webhosting - colocating - dedicated servers
www.is.nl         -        info at is.nl       -    T: 0299-476185
Gorslaan 18       -         1441 RG         -         Purmerend