[Nlnog] IP Phone callmanager software

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Tue Dec 30 15:13:42 UTC 2003

Misschien een beetje rare vraag, maar is er iemand hier die (Cisco)
callmanager software heeft, en dit met mij zou willen delen? :)

Doe al enige tijd mee met een klein (non-commercial) IPPhone projectje met
een primitief nagebouwde callmanager (mail me voor url). Helaas werkt deze
maar voor 1 protocol (skinny). Ook de phones die skinny ondersteunen zijn
wat schaars geworden, en het zou leuk zijn als er ook nieuwere modellen op
de cm kunnen (+ meer functies). Vandaar deze vraag...

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->