[Nlnog] Re: Streaming audio

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Mon Dec 29 20:34:27 UTC 2003

THX voor alle reacties. Ik heb ze doorgestuurd naar de goede man die
mij de vraag stelde. Ook de mogelijkheden van de GN-IX heb niet
achtergehouden :-)

Het is verder aan deze club van Groningse radiopraatjesmakers om te
bepalen wat te doen.

Arien

--
Arien Vijn                             T: +31 20 514 17 17
AMS-IX NOC                             E: noc at ams-ix.net