[Nlnog] IPv6 / Multicast?

Pim van Pelt pim at bit.nl
Sat Aug 30 09:56:49 UTC 2003

On Fri, Aug 29, 2003 at 05:12:44PM +0200, Marco Davids (SARA) wrote:
| Hallo,
|
| Ik vroeg me af, welke partijen op deze lijst al werken met IPv6 en/of
| Multicast en op welke manier?
AS12859 --
----------
IPv6 alle cruciale diensten geporteerd (MX, NS, webservice in voorbereiding),
FTP, en natuurlijk transport naar klanten. Voor onze leased lijnen is 't
in principe native, voor colocatie is het een standaarddienst, en we gaan
als we ATM doen met BBned (contract getekend, nu nog techniek uitwerken)
over een aparte eigen SDH ring die ATM op cisco 7206 dozen IPv4 en IPv6
native laten afhandelen.

Voor vaste verbindingen van klanten zijn er een stuk of 3 die er gebruik
van maken in hun contract met BIT voor IP connectiviteit.

Multicast staat nog uit. Ik zoek eigenlijk mensen waarmee ik eens een en
ander kan opzetten om dat bij ons aan te zetten. In ons netwerk is dat
niet zo'n moeilijke taak en er is geen extra ijzer voor nodig.