[Nlnog] sobig

Pim van Pelt pim at bit.nl
Sat Aug 23 09:40:33 UTC 2003

Hi,

Gisteren rond 19.00 GMT heb ik vol spanning zitten kijken naar onze
routers bij BIT en ons verkeer naar destination port 8998. Om 19.00
zouden alle geinfecteerde dozen een update gaan halen mbv verkeer op
een of andere lijst van IPjes. Om 22.00 ben ik maar weer uitgelogd,
waarbij de vangst van de dag vooral DNS verkeer was (11 packets
gezien ;-)

Nou kan het zijn dat access netwerken er meer last van hebben. Heeft
er iemand opgelet en zo ja: wat zijn jullie bevindingen van vannacht ?

Check ook http://www.sophos.com/virusinfo/articles/sobigiplist.html

groet,
Pim