[Nlnog] IPv666 borrel a.s. dinsdag

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Thu Aug 14 18:16:09 UTC 2003

On Thu, Aug 14, 2003 at 04:16:21PM +0200, Niels Raijer wrote:

> Heb jij wat aan Alex als bob dan? Ede != Duitsland

Dave is gewoon verwend. Ik heb 'm veel te vaak naar huis gekart. :)

Overigens is de kans dat ik aanwezig ga zijn klein. Ik wordt gedwongen
om een last-minute te boeken en in een ver land te vertoeven.

--
Sabri Berisha 			"I route, therefore you are"

"Wij doen niet aan default gateways" - anonymous engineer bij een DSL klant.