[Nlnog] Intro / GRH Peering

Pim van Pelt pim at bit.nl
Tue Aug 12 13:04:12 UTC 2003

| Mij was altijd uitgelegd dat jullie geen transit wilde over het shared
| medium :) Maar als dat kan zijn we eruit, ga ik zodra de temperatuur weer
| werkbaar is wel even IPv6 aanzetten in de core :)
Transit over het shared medium mag wel. Hetgeen waar je je mee vergist
is dat AS extensie (aka, AMS-IX gebruiken om je infrastructuur uit te
breiden) niet mag.

RIPE, K, Megabit en een handjevol IPv6 mensjes krijgen al full transit
voor IPv4 en IPv6 over het shared medium, en dat is geen gedogenbeleid
maar gewoon toegestaan !