[Nlnog] Intro / GRH Peering

MarcoH marcoh at marcoh.net
Tue Aug 12 12:45:21 UTC 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 12:15:16PM +0200, Niels Bakker wrote:

> Betaal je momenteel ook zo weinig voor je IPv4 transit?

Minder, daar krijgen we het bier bij kado :)

> Zo nee, waarom verwacht je dat iemand allerlei investeringen in
> hardware gaat doen om een en ander op jullie netwerk aan de praat te
> krijgen?

Ik verwacht ook niet dat iemand gaat investeren in hardware, als iemand
per ongeluk net als wij nog een atm kaartje over heeft zou het kunnen.

> Je hebt al een AMS-IX connectie, dus je zou aan een Private
> Interconnect service van AMS-IX kunnen denken.

Wederom, zoals Niels uit uitlegde, het staat bij ons niet zo hoog op het
prioriteiten lijstje, dus het mag allemaal niets kosten.

MarcoH
(die die krat bier zelf zou moeten sponsoren)