[MMiete at extremenetworks.com: Out of Office AutoReply: [Nlnog] Cyberangels?]

Said Ouissal said at ouissal.net
Thu Apr 24 11:03:24 UTC 2003

Laat ik maar ook een bijdrage leveren aan deze discussie:

On Thu, 24 Apr 2003, Alex Bik wrote:
> Ik heb er geen moeite mee dat ze mee lezen, maar dat ze autoreplies
> sturen vind ik echt niet kunnen. Dat doet me overigens ook ernstig
> twijfelen aan de vraag of het wel van die netwerkbikkels zijn, maar dat
> zijn natuurlijk vooroordelen.

netwerkbikkel != emailbikkel && bedrijfs_IT == clueless

Sowieso heb je weinig controle over hoe de auto-reply werkt, en meestal
werkt die dus gewoon niet. Dat resulteert in een email-reply op alles,
inclusief email list subscriptions.

Dus het makkelijkste is nog altijd om prive email te gebruiken en nooit
out-of-the-office aan te zetten.

Maargoed, laten we het eens technisch inhoudelijk over iets hebben: wie
prefereert welke VPLS draft? :-)

Tx,
Said.