[MMiete at extremenetworks.com: Out of Office AutoReply: [Nlnog] Cyberangels?]

Pim van Pelt pim at bit.nl
Thu Apr 24 08:46:51 UTC 2003

Hi,

| Ik wist niet dat meneer Extreme ook op deze lijst zat? Kunnen we deze
| meneer in elk geval er af mieteren wegens clueloze autoreply?
Sabri heeft gelijk. Ik vind ook dat iemand met een autoreply subiet op zijn
vingers getikt moet worden. Stoute Martin!

| Overigens wel fijn om te weten dat als je op deze lijst rant over
| $vendor, dat ze dan zelf vrolijk meelezen.
Ik vind het best wel nuttig om vendors en tac peeps mee op deze lijst te
hebben onder de voorwaarde dat ze niet enkel consumeren, maar ook iets
bijdragen aan de (technische) discussie. Het kan handig zijn om de input
van de vendor te hebben op een officieus forum.

Martin is wat mij betreft (net als andere engineers) welkom op nlnog at .

groet,
Pim