[MMiete at extremenetworks.com: Out of Office AutoReply: [Nlnog] Cyberangels?]

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Thu Apr 24 08:35:59 UTC 2003

Hi!

> Ik wist niet dat meneer Extreme ook op deze lijst zat? Kunnen we deze
> meneer in elk geval er af mieteren wegens clueloze autoreply?

Martin is een oud collega van ons, SoneraPlaza... Overigens, ook RedBack
leest toch mee (Said) wat is het probleem ? Ik heb overigens het gevoel,
maar beide moeten dat zelf ook maar even aangeven, dat ze hier niet uit
naam van 'de baas' zitten. Gewoon net als jij en ik omdat ze netwerk junks
zijn :)

Ja, het kan nbadelen hebben als jij in </rant> mode gaat, maar ook
voordelen als er een probleem is en ze ook vanaf die kant input kunnen
geven.

Bye,
Raymond.