[Nlnog] Cat 6500 prob?

Alex Bik alex at bit.nl
Wed Apr 16 20:00:15 UTC 2003

Hi,

Spreek ik met de Cisco helpdesk?

Ik heb een Cat 6500 waarvan 1 GigE poort op een van de supervisors
ineens (na een behoorlijke bult traffic voor z'n kiezen te hebben gehad)
vindt dat ie stuk is. Ik heb de supervisor er uit gehaald (er zitten er
twee in) en er weer in gestoken, GBIC vervangen, mocht allemaal niet
baten. Aangezien het *precies* op het moment dat hij veel packets te
verwerken kreeg (SQL Slammer) stuk ging, geloof ik eigenlijk niet dat
hij *echt* stuk is, maar heb ik meer het idee dat hij *denkt* dat hij
stuk is. Enig idee hoe zoiets weer aan de gang te krijgen is?