[Nlnog] Ballotage Commissie: NLNOG-POST

Tycho Eggen tycho at e-dude.org
Fri Apr 11 08:48:59 UTC 2003

Hoi,

On Fri, Apr 11, 2003 at 10:36:27AM +0200 NLNOG BOFH(bofh at nlnog.net) wrote:
> 	Bjorn Zwaaneveld <bjorn at ns-1.nl>

Wat mij betreft okay, is een pr0n boer en heeft wel vaker dan eens een
router en een colo van binnen gezien :)

> Probeert zich op nlnog-post te subscriben. Ik kan echter niets zinnigs
> vinden over "ns-1.nl", dus ik weet niet of het hier om een bona fide
> network operator gaat...

Hij weet wel wat meer over routering en lijkt mij cluefull genoeg.

> We kunnen de charter ook zo bepalen dat we iedereen in principe toestaan,
> totdat ze zich misdragen... Meningen?

Het lijkt mij zinnig om dit niet te doen, aangezien anders iedere jan
met de kort achternaam op deze list terecht kan komen.
Het vergt meer tijd om iedereen dan van de lijst af te halen dan om
specifiek mensen toe te staan.

Alleen mensen die naar tech-l posten en/of een tech-c zijn lijkt mij dan
zinniger.

/Tycho

--
Tycho Eggen             (Unix|Network|Social) Engineer
tycho at e-dude.org        +31 6 41 824 855