[Nlnog] Ballotage Commissie: NLNOG-POST

Pim van Pelt pim at bit.nl
Fri Apr 11 08:41:08 UTC 2003

On Fri, Apr 11, 2003 at 10:36:27AM +0200, NLNOG BOFH wrote:
| Geachte Noggers,
|
| Aangezien er nog STEEDS geen officiele charter is voor NLNOG (en zusje
| NLNOG-post), gooi ik dit maar in de groep:
|
| 	Bjorn Zwaaneveld <bjorn at ns-1.nl>
Pornochief. Ging mee karten, betaalde eten en was 'tha man'.

| Joe tel mie...
Hij beheert een aantal routers bij dat bedrijf waar hij werkt en lijkt
volwassen genoeg. Hij heeft een gezonde hekel aan het feit dat mensen
in zijn branche niet lekker kunnen chillen met elkaar.

| We kunnen de charter ook zo bepalen dat we iedereen in principe toestaan,
| totdat ze zich misdragen... Meningen?
Ik vind dat nog steeds niet een goed idee. Trustees only en ik vind het
wel een aardig idee om iedere subscribe-wannabe door de lijst te halen
voorlopig.

Dan weten we vantevoren wat voor vlees we in de kuip hebben als iemand
de peep in kwestie kent. Anders kunnen we altijd nog benefit of the doubt
aanhouden in tweede instantie.