[Nlnog] Lek?

Alex Bik alex at bit.nl
Fri Nov 29 18:58:55 UTC 2002

On Fri, 29 Nov 2002, ProServe - Peter Batenburg wrote:

> 193.148.15.35   12859      62025      61984       0       2     2:21:33 Active
>
> Tis nog steeds stuk hiero.

Er stond een 'no neighbor 193.148.15.214 activate' in de config, die ik
niet getypt heb. Strange. Ik ben overigens zo vrij geweest om voor
jullie ook maar ff een nlix peering te configureren. Doe jij jouw kant
ook ff? Wij zijn 194.153.154.19.

Zijn er hier nog meer nlix members waar we niet mee peeren trouwens?

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV