[Nlnog] anti-spam actie D66 (fwd)

MarcoH marcoh at cistron.nl
Thu Nov 28 10:46:46 UTC 2002

On Thu, Nov 28, 2002 at 11:18:35AM +0100, Steven Bakker wrote:

> Tsjonge, en GroenLinks kwam al met een pleidooi voor het gebruik van
> Open Software (en Standards) voor de overheid.
>
> Het lijkt erop dat de partijen de "nerd-vote" ontdekt hebben... Ik weet
> nu niet meer wat ik moet stemmen ;-)

Ratelband heeft al voorgesteld dat als hij in de kamer komt om zijn
stemgedrag af te laten hangen van een poll op de LN website. Als het zover
komt misschien toch maar eens een scriptje op loslaten.

Ware democratie, snelste/zwaarste script bepaald de stemming :)

MarcoH
(nerds to power)
--
In San Francisco, Halloween is redundant.
		-- Will Durst