[Nlnog] Eerste bericht naar NLNOG

Steven Bakker steven.bakker at ams-ix.net
Fri Nov 15 16:56:28 UTC 2002

Mensen,

Ik heb NLNOG nu opgezet en een aantal mensen alvast op de lijst gezet.
Dat maakt de communicatie wel zo gemakkelijk... Voor mij dan, maar niet
voor jullie, want jullie staan nog niet op de "NLNOG-post" lijst! Hehe.

Probeer voor de grap maar eens wat te posten. Je zou een bounce message
terug moeten krijgen met daarin begraven een foutmelding.

Dit alles dankzij het listfilter script dat Miquel ons heeft
toegestuurd. De aanpassing voor "-post" en read-only lists was niet zo
moeilijk, maar 't was wat werk om Perl en Mailman zo ver te krijgen dat
de setuid scripts goed gingen (uiteindelijk maar WEER een wrapper er
tussengeplakt).

Als jullie een request voor nlnog-post insturen zal ik dat z.s.m. in
orde maken.