[Nlnog] ISP Karten

Dave Aaldering dave at isp-services.nl
Mon Dec 30 17:13:47 UTC 2002

Hi All,

Wellicht lichtelijk off topic, maar we zijn bezig met het organiseren
van een massale kartdag voor vakbroeders en branchgenoten :)

Dus als iedereen zijn vriendjes en vriendinnetjes in isp-land wil wijzen
op www.kart-competitie.nl dan worden we daar heel blij van.

Schrijf je ook even in voor de mailing list dan kun je gemakkelijk
meedenken over de concrete uitvoering.

PS, het gerucht ging dat a. v. van a.i. te a. een motorfanaat was dus
ook hem en zn collegas zien we graag in een kart kruipen.

Daarnaast is ook bij ripe al het een en ander aan het verspreiden
waardoor ook mensen van het NCC zich bij ons zullen voegen.

Geef je eventuele aanmelding even aan me door, dan prop ik je op het
websiteje. Mensen trekken mensen aan tenslotte, wat het geheel
natuurlijk weer een stuk gezelliger gaat maken.

Met vriendelijke groet,

Dave Aaldering
ISP-Services

http://www.isp-services.nl/noc/  --  http://www.as24875.net/