[Nlnog] Schande!

Dave Aaldering dave at isp-services.nl
Sat Dec 28 17:17:49 UTC 2002

On Fri, Dec 27, 2002 at 01:08:35PM +0100, Sabri Berisha wrote:

> AS24875, Dave Paaldering :-)
>
> Richting Duitsland rijden, enalaatste afslag, derde koe naar rechts en je
> bent er.

Hi,

Ik merk dat iemand hier een wrok heeft dat ie zelf niet een as
nummerplaat cadeau kreeg van $werkgever :)

Je hebt zelfs op tech-l gepost over as24875, wellicht moet ik voor jou
ook een as24875 nummerplaat bakken, en je die alsnog cadeau doen voordat
je gekke dingen doet.

Ik ga de onze iig met wat extra schroeven aan de muur vastzetten....

Met vriendelijke groet,

Dave Aaldering
ISP-Services

http://www.isp-services.nl/noc/  --  http://www.as24875.net/