[Nlnog] Schande!

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Fri Dec 27 23:06:29 UTC 2002

On 27-12-2002 22:38PM, "Steven Bakker" <steven.bakker at ams-ix.net> wrote:

> Dat ding zat toch op de gevel geplakt? Misschien is de combinatie Pritt
> + regen niet zo bevordelijk voor de plakvastheid?

E?n van de voetjes is ook weg. Dat duidt op opzet. Maar nu zou het me niet
verbazen dat de knutsellijm-amateurs die het bordje bevestigd hebben dat
voetje zijn kwijtgeraakt en maar wat hebben ge?mproviseerd met papier-mache.

Het Euro-IX bordje zit er nog wel. Maar dat is natuurlijk vastgeplakt met
een professioneel goedje van de firma Loctite. Arnold neemt geen risico's
wat dat betreft.

A.

--

Arien Vijn                                          tel: +31 205 141 718
Amsterdam Internet Exchange                      mobile: +31 651 836 444
http://www.ams-ix.net                      e-mail: arien.vijn at ams-ix.net