[Nlnog] SIDN

Alex Bik alex at bit.nl
Fri Dec 27 12:14:18 UTC 2002

On Fri, 27 Dec 2002 chris at widexs.nl wrote:

> We zijn nogal pissig geworden, sidn "geschopt" en ze hebben het weer
> terug gebracht naar de oude situatie.
>
> Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze "gewoon" maar dingen aanpassen.

Inderdaad, dat gevoel hebben we hier ook. Ik heb bij Carolien Jongerius
(relatiebeheerder @ sidn) al eens aangegeven dat we daar stevig van
balen en dat er feitelijk een soort van commissie moet komen die er voor
zorgt dat de koppeling met geautomatiseerder systemen bij providers
beter geregeld wordt. Nu bouwt iedereen voor zich, maar er zijn geen
specs. Je weet dus niet of alles zo blijft als het is en zo nee *wat* er
dan gaat veranderen. Het niet meer vermelden van de naam in het subject
is daar een goed voorbeeld van. Ik zou daarom het liefste zien dat er
een aantal regels aan de mailtjes worden toegevoegd waarvan het formaat
vaststaat, zodat iedereen *daar* z'n shit uit kan halen. Het lijkt er
niet echt op dat SIDN er wat mee doet...

Om heel eerlijk te zijn heb ik het zo onderhand een beetje gehad met die
gasten en vind ik dat als ze zo door gaan het bestuur gewoon moet
opflikkeren om plaats te maken voor mensen die *wel* luisteren naar de
mensen die hun salaris en hun rekeningen betalen.

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV