[Nlnog] PDA's

Steven Bakker steven.bakker at ams-ix.net
Tue Dec 3 09:41:25 UTC 2002

On Tue, 2002-12-03 at 10:19, Raymond Dijkxhoorn wrote:

> Bekend probleem, had ik ook met de 9110, vaak helpt, raar maar waar, een
> stukje papier in het batterij vakje al. Ik heb mijn 9110 ingewisseld voor
> een 9210, die ook netjes SSH doet, das op zich een stuk beter. Crasht
> vrijwel niet, en schermpje is een stuk mooier in kleur :)

Volgens mij is de Communicator niet het enige Nokia model waarvan de
batterij regelmatig los gaat zitten.

Mijn huidige telefoon, de Ericsson T39m is ook niet zonder problemen:
trage response op toetsen, slechte menu navigatie. Wat dat betreft zijn
mijn beste ervaringen nog altijd met de Siemens telefoons geweest: prima
standby tijd, goed display, snelle navigatie. Misschien moet mijn
Ericsson maar eens per ongeluk in de gracht vallen... oops, did I say
that out loud?

Steven