[Nlnog] PDA's

Steven Bakker steven.bakker at ams-ix.net
Mon Dec 2 15:03:54 UTC 2002

On Mon, 2002-12-02 at 15:39, ProServe - Peter Batenburg wrote:
> Misschien niet helemaal de plek om dit te vragen, maar wat gebruiken de
> mensen hier als PDA? Of blijft de laptop toch de voorkeur hebben?
> Ik bedoel dan vooral de noodzaak van deze apparaatjes in geval van
> storingen etc.

Mijn laptop blijft de voorkeur hebben. Die sleur ik overal mee naar toe
in mijn rugzak. Verder heb ik altijd mijn Palm bij de hand voor
telefoonnummers, etc. Ik heb ooit eens Palm+BlueTooth+GPRS-foon
aangezet, maar een SSH window op een Palm is gewoon niet handig.

Een ex-collega had een Nokia Communicator en kon hiermee out of band
inbellen op console poorten van diverse systemen. Da's best handig, maar
levert een probleem op als je wilt inbellen terwijl je ook aan het
telefoneren bent.

Steven